07 augusti, 2009

090807

Då var det fredag igen och idag ligger jag åter igen i sängen och bloggar.
Har inte hänt så mycket nu på morgonen, jag har huvudvärk så vet inte om jag kommer orka vara ute i det fina vädret idag.. :( Men ska nog försöka lägga mig ute en stund så jag kanske kan få lite färg.
Det är bara jag som är uppe. Johannes är och jobbar, sista dagen för den här veckan sen får jag umgås med honom hela helgen :) Hans pappa sover fortfarande, tror det blev mycket igår.. Och Johannes syskon cyklade till sin mamma imorse.
Suck.. Skulle behöva ta tag i vårat rum, konstigt nog så är det mina saker som ligger utspridda.. Haha!

Tror inte det händer alltför mycket idag. Å-festen börjar ju i Eskilstuna idag. Jag och Johannes pratade om att åka dit med vi har inte bestämt något än.
Fy fan vilken tråkig människa jag känner att jag är idag.
Nu ska jag gå ut..

Inga kommentarer: