18 augusti, 2009

090818

Först vill jag säga grattis till min mamma som fyller år idag! :)


Det blev en tidigt morgon idag också, fast idag gick jag upp klockan kvar över 6 (!) och igår sov jag till 8.. Jag är helt slut i hela huvudet och på arbetsförmedlingen fick jag kämpa för att inte gäspa sådär stort som man gör när man är riktigt trött. Info mötet sa mig inte så mycket faktiskt.. Känns inte som att jag har kommit igång riktigt än, kanske blir bättre när jag får träffa min handledare och prata med henne.
Fick även reda på att jag inte kommer få något ekonomiskt stöd fören jag har fyllt 20 år.. Aja, bara ett halvår kvar då. Suck.. Känns som att det mesta går emot mig just nu.

Det har inte hunnit hända så mycket mer idag..
Fick sms av mitt hjärta för någon timme sen och han berättade för mig att köra raka vägen hem från stan eftersom det tydligen är mycket poliser ute idag. Haha! Hans däck är nämligen inte helt lagliga då de börjar bli väldigt slitna. Tänkte skoja med honom och skicka det här som svar: "Det är redan försent.. Har blivit stoppad och fick 3 000 kr i böter :("
Men så dum kunde jag inte vara så jag skickade det aldrig, haha! Men tanken fanns där ;) Tro mig!

Nu är det drygt en timme kvar innan hjärtat kommer hem på lunch.
Sen ikväll så bär det av till Eskilstuna, eftersom mamma fyller år så ska vi äta middag där :)


Nu ska jag försöka hitta på något vettigt..

Inga kommentarer: