17 augusti, 2009

090817


Det blev ingen sovmorgon för min del idag.
Klockan tio skulle jag vara på arbetsförmedlingen och när jag kom dit ungefär fem i så var det ganska mycket folk utanför. Suck tänkte jag när jag stod där varm och trött.. Jag trodde aldrig att jag skulle behöva gå till arbetsförmedlingen, man har ju stora drömmar när man går i skolan. Mina drömmar om en karriär känns långt borta just nu.

Vi blev en ganska liten grupp som skulle på info mötet vilket kändes skönt. De informerade oss om olika saker i ungefär en halvtimme - 40 minuter. Sen gick jag en sväng på stan för det regnade och hade ingen lust att bli genom blöt på vägen hem. När det vägrade sluta dugga så gick jag hem i alla fall, hatar ju att gå på stan själv.

Imorgon ska jag dit igen, fast då börjar mötet halv nio! Blä.. Blir till att gå och lägga sig tidigt ikväll så jag orkar upp vid sju imorgon.. Fast jag skulle ju kunna gå upp redan när Johannes går upp..

Tror jag gör det :)


Annars händer det inte alltför mycket idag, dåligt väder så jag skulle helst bara vilja krypa ner i sängen och kolla på en riktigt bra film.
Om ungefär 20 minuter kommer mitt hjärta hem på lunch :) Ska bli gott med mat, jag börjar konstigt nog bli hungrig hahaha ;)

Inga kommentarer: