12 augusti, 2009

090812

Åh vilken seg dag.. Precis som gårdagen. Har huvudvärk idag igen och jag börjar tröttna på det.
Tror det är för att jag inte använder mina glasögon.. Ska ju använda glasögon när jag sitter framför datorn och tvn. Får komma ihåg att ta med mig dom när jag ska till Katrineholm igen.
Jag åker hem till Äckeltuna idag för imorgon bitti ska vi med bussen som ska ta mig och min familj upp till Stockholm. Vi ska på 22 timmars kryssning till Åland. Kan bli rätt mysigt, det var ett tag sen som jag var på kryssning. Men det kommer bli två jobbiga nätter utan min älskling.. Jag är som sagt bortskämd med att sova med honom, det är nästan omöjligt för mig att sova utan honom nu.


Idag har jag plockat iordning mina och Johannes kläder som låg lite överallt i rummet. Nu har jag i alla fall vikt ihop dom och lagt dom på soffan lite snyggt. De får ligga där tills vi har hittat ett ställe där jag kan ha mina kläder.. Haha! Johannes har en byrålåda men där har ju han sina kläder ;P

Just nu ligger jag bara och väntar på att han ska komma hem. Ska fråga mitt hjärta om han har lust att skjutsa hem mig ikväll, så jag slipper åka hem så tidigt.. Vill spendera så mycket tid med honom som möjligt innan jag åker hem. Men på fredag kväll kommer jag vara tillbaka här igen, jag längtar!


Har inte så mycket mer att berätta..
Fast det är miljoner tankar som snurrar i mitt huvud just nu. Men det är inget jag vill ta upp här i bloggen. Okej, jag använder bloggen för att skriva av mig men vissa saker kan jag bara inte ta upp här.




Inga kommentarer: