15 september, 2009

090915

Latare än latas?
Jag har inte gjort ett skit idag och då menar jag verkligen ingenting! Jag mår en aning bättre idag, blev jätteglad när jag vaknade upp imorse och jag bara kände att jag hade mer energi än igår.

Men den här dagen blir också en slappardag, har inget planerat och det känns riktigt skönt. Har legat i soffan, kollat på Die Hard och ätit kladdkaka sen Johannes åkte tillbaka till jobbet efter lunchen, den filmen kan jag se hur många gånger som helst!

Nu vet jag inte vad jag ska göra heller.. Är ju över en timme kvar tills älsklingen slutar jobbet.
Ska nog se om jag kan göra något åt mitt hår, det ser ut som ett riktigt fågelbo! Kanske ska införskaffa mig hårinpackning igen, använde det inte så flitigt sist mamma köpte hem det till mig men skulle nog behöva använda det så som mitt hår ser ut. Det blev riktigt slitet sen jag färgade tillbaka min blonda hårfärg, fick ju för mig förra sommaren att jag skulle bli brunett och det tog väl bara 6 månader innan jag ångrade mig och ville vara blond igen.. Typiskt mig, kan aldrig bestämma mig.




Nej, ska gå in i badrummet nu och se vad jag skulle kunna göra åt mitt hår.






2 kommentarer:

Syrran sa...

Du kanske ska klippa dig också?

Hilda sa...

jaså ;) kul! hehe, nu hittade jag din blogg också ;)