12 maj, 2009

090512

Skola, skola och åter skola.
Jag har tröttnat så grymt mycket på det här. Att gå upp varje morgon för att slita med uppgifter och inte få något speciellt för det. Okej, vi får kunskap, vilket alltid är bra. Men jag tycker att jag har fått nog med kunskap de här tre åren.
Jag har inget emot att gå upp tidigt på morgonen, även om jag tycker min säng är så jävla skön.
Men att gå upp tidigt och få betalt för det man gör skulle kännas så mycket bättre.
Jag menar, i skolan får vi 1050:- i månaden. Ungefär 30 dagar är man här i minst 6 timmar och får inte mer.
När jag jobbar på Stadium så tjänar jag mer på åtta timmar än vad jag gör en hel månad i skolan.
Det är en aning sjukt och jag har tröttnat på det..

Men det är bara 24 dagar kvar..
Ynka tjugofyra dagar! Ahh! Känns helt overkligt och jag tror inte jag kommer inse att jag har tagit studenten förren någon gång i höst.


Imorgon bär det av till Katrineholm. Men inte bara för att träffa min älskling utan för att göra en sak till.
Men det berättar jag om imorgon. Det enda jag kan säga är att jag redan nu är riktigt nervös.

Jag var till vårdcentralen igår också, mina halsmandlar har varit svullna ett bra tag nu och jag börjar få ont i halsen. Jag åt medicin för en bakterie i halsen för bara en månad sen.
Det var hur mycket folk som helst där! Jag skojar inte, jag fick parkera på gräsmatten bredvid parkeringsplatsen för att det var så fullt.
Usch!
Jag hade ett virus i halsen och det ger dom ingen medicin emot.. Suck.
Läkaren skulle nu skicka en remiss till sjukhuset så att jag ska få komma dit och ta lite prover.
Skulle vara skönt att få ta bort halsmandlarna, de för bara med sig problem.

Nej, nu är det lektion som gäller..

Inga kommentarer: