29 maj, 2009

090529

Sitter här vid pappas dator och passar som vanligt på att skriva ett blogginlägg. Jag bara älskar att skriva på pappas bärbara dator, och jag har ingen aning om varför.. Haha!

Min dag började redan klockan 6 imorse när jag gick upp för att tvätta och fixa håret. Det stod verkligen åt alla håll och kanter!
Sen bar det av till Stadium för morgon mötet som började klockan 8.
Morgon mötet räknades in i min praktik så jag fick sluta två timmar tidigare, vid fyra :)
Känns lite konstigt att jag aldrig mer kommer ha praktik där, men jag är samtidigt väldigt glad över att det är slut nu.
Dagen gick fort i alla fall och som tack för att jag har vart och hjälpt dom i ett år i butiken så fick jag plocka ut valfria varor för sammanlagt 500:-! Så jag passade på att ta en bikini som jag verkligen behöver då min andra och enda (!) bikini är helt slut..
Sen blev det lite linnen och t-shirtar nu till sommaren. Helt toppen! :)
Men jag slipper inte Stadium så länge, ska dit på tisdag morgon för inventering.. Pengar! :)

Annars har jag nyss ätit lite grillat med mamma och pappa, underbart gott!
Så nu ska jag bara packa ihop lite saker och sedan bär det av till Johannes mamma. Mitt hjärta är ju där och jag längtar efter att få träffa honom <3
Vi skulle ha träffat Yasmine ikväll men hon var tvungen att jobba.. :/ Lite tråkigt men det får helt enkelt bli en annan dag! :)

Äntligen hittade jag en till klänning till studenten, som jag ska ha på kvällen när vi ska ut på krogen :)
Kan inte fatta att det är nästa lördag jag ska gå ut..
Oj, oj..



Nej, packa var det!
Hoppas ni alla får en bra kväll! :)

Inga kommentarer: