26 maj, 2009

090526

Jaha, då har det ännu en gång gått ett bra tag mellan mina inlägg. Och jag som klagar på andra som inte uppdaterar..

Sitter i skolan och börjar snart den första och enda lektionen för dagen.
Efter det ska hela klassen hem till mentorn och äta lunch, kommer nog bli trevligt!
Sen ska jag och Yasmine ner på stan. Kolla runt lite vart man kan hitta svarta lakan eller tyg till flaket och sen ska vi gå och sola.
Ikväll ska jag verkligen städa mitt rum, så jag slipper tänka på det något mer. Jag började plocka undan igår men som sagt, jag är en expert på att skjuta upp saker..

Studenten börjar närma sig.. Det känns i luften. Men jag har lite kvar att göra i skolan innan jag kan andas ut.
Mamma fick hem mitt student plakat igår. Mamma valde en riktigt söt bild på mig och det tackar jag för :) Sen så har jag en mamma som är väldigt kreativ, hon tänker nämligen göra ett kollage på baksidan eftersom det annars är helt vitt.

Igår så var jag på sjukhuset och läkarna bestämde sig för att ta bort mina halsmandlar! Äntligen! Jag har sådana problem med dom att det ska bli skönt att slippa dom.
Det blir till hösten någon gång och då kommer jag förmodligen att operaras i Katrineholm. Om jag nu får stanna på sjukhuset någon natt, vilket jag hoppas att jag inte behöver, så har ju min älskling nära att hälsa på ;P haha!
Jag lär ju skriva mer om det senare.


Igår kväll/natt var hemsk..
Jag och mitt hjärta kom inte överens vilket händer alla par ibland. Men det gör så ont i mig när vi är osams.. Jag somnde vid halv två igår natt, men allt löste sig i alla fall.
Känns som att jag vill träffa honom så att vi kan prata lite om det. För även om vi löste det igår så vill jag bli sams ansikte mot ansikte.
<3


Hm, finns väl inte så mycket mer att tillägga för tillfället.
Det är sommar ute idag igen, men det ryktas om att det kommer bli regn till kvällen..
Blä..

Inga kommentarer: