13 maj, 2009

090513

Underbara dag!
Solen skiner och man känner att solen värmer.
Jag var hur trött som helst imorse och det är kanske inte så konstigt med så få timmars sömn som jag fick i natt.
Det är nämligen så att jag ska på anställningsintervju idag på Elgiganten i Katrineholm!
Gissa om jag är glad! Men även väldigt nervös.. Drömde mardrömmar i natt om att jag gjorde bort mig ordentligt, men jag ska göra mitt bästa. Har ju aldrig varit på en anställningsintervju förut. Timjobbet på Stadium fick jag ju automatiskt eftersom jag hade haft praktik där ett tag.
Nu ska jag inte ta ut något i förskott vilket är väldigt lätt, men att få ett jobb skulle verkligen vara toppen. Speciellt så som det ser ut idag med lågkonjuktur och allt.

Så jag är hur glad som helst idag! Och att jag får träffa mitt hjärta idag också gör allt så mycket bättre! :)

Igår hände det inte så mycket, var i skolan och slet som ett svin (kändes så i alla fall..)
Jag åkte hem till Emma en stund efter skolan och slappade med henne.
När jag väl kom hem så tog jag mig en lång dusch, målade naglarna och bestämde kläder inför idag. Vill ju se lite fin ut :)
Sen så la jag mig och läste min bok; "Att älska som en porrstjärna". Jag är inte den som läser frivilligt men den här boken är till och med svår för mig att lägga ifrån mig.

Och nu på morgonen blev jag klar med kursen "Konferens & Reception".

LIVET LEKER!



Jag är på strålande humör idag och inget kan förstöra det! :)

Inga kommentarer: