05 april, 2009

090405 - vi <3

Inne i april månad redan. Nu går tiden riktigt fort.. Känns ändå skönt att sommaren är nära. Även studenten!
På tal om att gå ut skolan, jag fick ett mejl av ICA Nära Katrineolm i veckan. De svarade snällt att de inte behövde någon personal till sommaren och de bad mig höra av mig om jag hade några frågor.
Hallå?
Jag skrev klart och tydligt i mitt CV att jag tog studenten nu i sommar och att jag redan hade sommarjobb. Jag skrev att jag sökte fast tjänst eller deltidstjänst till hösten.
Jag undrar om hans ens läste mitt brev innan han svarade mig. Känns inte som så, så jag skrev tillbaka på en gång och bad dom höra av sig om de behövde personal i höst.
Suck.. Hoppas han i alla fall läste mitt melj rätt.

Och jag känner mig äntligen bättre! Känner mig inte hängig längre och jag kan äta. Men ska fortsätta äta medicinen, allt skit i halsen ska bort!

Våren, vart tog den vägen?
Igår var det 25+ i solen och klarblå himel. Det var helt underbart!
Men idag så ligger det ett molntäcke över himlen. Lite tråkigt faktiskt, men ska inte hänga läpp.
Om det alltid var fint så skulle man ju aldrig uppskatta det så som man gör.


Det är hjärtats och min dag idag.
Fyra månader, känns helt underbart. Det är ganska så lång tid och det här är bara början.
Jag älskar dig! <3

Inga kommentarer: