15 april, 2009

090415

Jaha, då sitter jag här igen. Men den här gången framför pappas jobbardator vilket händer ibland.
Har nyss satt igång tvättmaskin och känner mig sådär extra vuxen igen. Haha!
Skolan idag var rätt seg, som de flesta skoldagar. Men känns skönt att kurserna tar slut en efter en. I april avslutar jag kurser som: Svenska B, Engelska B, Konferens & Reception och Inköp- och varuhantering.
Känner mig en aning lättad.

Och äntligen är jag helt klar till studenten! Köpte mina skor idag, nu ska jag bara lära mig att gå ordentligt i dom. Vill ju inte vingla alltför mycket.. Haha! Det enda som jag ska göra nu är lösnaglar och lösögonfransar, men det får jag göra när det närmar sig :)

Imorgon är det Antivåldsdag på stan, och för alla gymnasie elever så är det obligatoriskt.. Suck. I vanliga fall slutar vi klockan tio på torsdagar. Har egentligen bara lust att skippa hela dagen, men jag behöver närvaron eftersom jag har vart sjuk ganska mycket.
Det visar sig vad som händer.

Har inte så mycket mer att berätta idag, det har vart en helt vanlig onsdag.
Tack o lov.

Inga kommentarer: