23 april, 2009

090423

Usch, jag har verkligen ingen aning om hur jag ska få ihop mitt tal till muntliga nationella i svenska. Ska redovisa det nästa onsdag..
Så jag lär få sitta och skriva ner allt möjligt som jag kommer på när jag kommer hem.
Jag vet vad jag ska prata om, men jag vet inte hur jag ska få ihop det.
Sen måste jag läsa igenom ett häfte på engelska som är på minst 15 sidor till imorgon. Har snart nationellt prov i det med..
Skolan tar livet av mig.
Trodde det skulle bli mindre nu på slutet men det blir bara mer och mer.
Aja, sätter mig nog ute och pluggar när jag kommer hem från Carro. Det är ju helt underbart väder idag!

Var hos älsklingen igår, alltid lika mysigt. <3
Vi gjorde inget speciellt, bara myste.

Ska nog ringa Emma nu och fråga hur livet leker med henne :)

Inga kommentarer: