14 april, 2009

090414

Då var lovet över och jag är tillbaka i skolan.
Loven går på tok för snabbt.. Tyvärr.
Men något positivt med det är att det nu närmar sig studenten. 50 dagar kvar imorgon, känns helt otroligt.
Vi hade klassråd förut om hur vi ska göra med flaket, musik, utsmyckning med mera. Hm, konstigt att en klass på 13 elever inte kan komma riktigt överens. Men det där löser sig ju. Det kommer bli toppen!
Köpte min studentklänning i söndags, en stilren, söt, vit sak blev det. Jag är helt nöjd.
Nej, nog pratat om studenten. Många i min omgivning som tycker jag tjatar..

Det är så skönt att det går mot varmare tider, bara att det är ljust längre på kvällarna gör mycket. Idag lyckas solen skina igenom molntäcket ibland, det värmer riktigt skönt.
Längtar till den dagen då det är tillräckligt varmt för att ligga och sola och bada.
Ge mig!

Idag är jag riktigt seg, kanske ska ner på stan en sväng efter skolan och kolla på skor till studenten.
Sen måste jag ta tag i mitt rum.. Usch.. Snart klarar inte ens jag själv av att sova där.







I miss u..
<3

Inga kommentarer: