07 april, 2009

090407 - Hos älsklingen <3

Sitter i Katrineholm hos mitt hjärta.
Han är just nu för tillfället med en kompis och bygger tretum på hans bil.
Egentligen tycker jag väl inte att det är okej när jag är här, men man måste ge och ta i ett förhållande.
Så jag underhåller mig själv lite här vid datorn. Håller på att göra mig i ordning också, tycker inte om att vara ofixad.. haha! Nu lät jag som världens fjortis..
Funderar på att gå ner och ta mig något att äta. Har inte ätit något sen frukost imorse..

Pratade nyss med Sara på msn. Det är väldigt längesen vi sågs nu, hon har ju flyttat från stan och allt nu när hon pluggar.
Vi bestämde att vi skulle ses någon dag. Hon är ju ändå i Eskilstuna på praktik i fem veckor.

Imorgon bär det nog också hem till Eskilstuna för min del.
Har inte ombyte för fler dagar här.. Haha!

Nej, nu ska jag nog ta och göra mig klar sen gå ner.

Jag har faktiskt fått lite färg idag, inte så konstigt kanske när jag vart ute sen tidigt imorse.

Inga kommentarer: