11 april, 2009

090411 - Påskafton!

Den enda dagen på året då det är tillåtet att äta godis direkt när man vaknar på morgonen!
Underbar dag idag, solen lyste och det var 20 grader ute. Blåste gjorde det inte heller - kort sagt underbart!

Sitter hemma hos mormor & morfar. Har ätit påskmiddag här och även tårta. Jätte mysigt.
Sen var det premiär för kubb också! Jag, pappa och farfar mot lilla-syster och morfar. Vilka vann tror ni? ;) Haha!
Jag är hur trött som helst idag, kan kanske ha något att göra med att jag somnade efter två någon gång i natt.. Jag var helt enkelt inte trött igår och det får jag betala för idag.
Blir nog till att lägga sig ganska tidigt ikväll.

Min älskling är i Jönköping på bilträff. Känns lite surt att jag inte fick följa med men jag kan inte vara med hela tiden. Jag respekterar deras "kill-grej".. Haha!
Tråkigt bara att han är så off på telefon. Har inte ens fått prata med honom idag.. :(
Men men, jag får hitta på något ikväll, så jag är sysselsatt. :)
Jag tänker fan inte vara efterhängsen! NO WAY!


Ikväll hoppas jag på att få låna bilen, vill ut och åka lite :)

Inga kommentarer: