22 april, 2009

090422

Längesen jag uppdaterade min blogg nu.
Har inte haft någon lust att sätta mig och skriva. Anledning till det är att jag inte har så mycket att berätta.

Igår var jag med Emma och Erik en stund. :) Riktigt kul var det, satt och pratade om lite allt möjligt. Senare på kvällen så åkte jag till Johannes mamma för att limma dit några fransar som jag hade tappat.
Gjorde ju lösfransar i söndags :) Pappas kommentar var ganska bra; "Snart kommer hela du vara fejk."
Jag har lösnaglar och lösfransar. Han tycker jag är lite överdriven.. Haha! Men om han var tjej så hade han förstått mig.. ;P

Just nu har vi svenska, ska förbereda mig inför muntliga nationella nästa vecka.
Jag HATAR att prata inför en grupp av människor. Det spelar ingen roll om det skulle vara två personer som jag skulle prata inför så skulle jag ändå vara lika nervös.
Bara tanken på att de sitter och har all sin koncentration på mig är obehagligt..

Annars händer det inte så mycket mer idag.
Plugga lite måste jag göra och sen åker jag nog en sväng till Johannes. Har inte träffat honom på några dagar nu.
Vi ses inte så länge på vardagarna men det är bättre än inget.

Imorgon ska jag till Johannes mamma - igen.. Ska laga två naglar som har gått sönder.
Haha, känns som att jag är där jämt.
Jag känner mig rent ut sagt som världens jobbigaste kund.
Hoppas inte Carro tycker det bara.. Haha!


Nej, plugga var det!

Inga kommentarer: