08 juli, 2009

090708

Oj oj.. Ännu en jävligt lång tid mellan min inlägg.
Har inte haft ork eller lust att sitta framför datorn. Har inte så mycket att skriva här heller..

Ikväll åker jag hem från Katrineholm, har vart här i snart en vecka och att åka hem känns faktiskt lite konstigt. Kommer sakna att somna med mitt hjärta varje natt och vakna av att hans klocka ringer klockan 6.. Men jag åker hit snart igen :) På lördag ska jag med mitt hjärta och hans kompisar på en bilträff i norrköping. Ja, jag vet vad ni tänker, det är verkligen inte min grej det där med bilar. Men att få vara med Johannes och hans kompisar, som även har blivit mina kompisar, är grymt roligt och trevligt, det är inte så att jag är den enda tjejen som ska med :)
Just nu sitter jag bara och väntar på att Johannes ska sluta jobba.. Längtar ju efter att få pussa och krama på honom :) Men jag är inte själv hemma, det är närmare fullt hus! Haha! Lina, Lucas, deras farmor, Hampus och hans tjej Johanna är här. Just nu är jag väldigt osocial som sitter här uppe framför datorn..

Imorgon ska jag till ungdomsmottagningen på morgonen, efter det ska jag ner på stan och försöka hitta en datorväska som jag kan stoppa ner min nya dator i. Sedan blir det till att träffa Emma en stund :) Känns som det var en evighet sen.
Saknar min familj något också.. Även om vi inte alltid är sams och har samma åsikter så är de min familj.

Om två veckor åker jag med Johannes och hans familj till Västervik på semester :) Jag längtar faktiskt, jag har ju aldrig varit på husvagnssemester. Veckan efter det så drar jag och mitt hjärta själva till Norge för att hälsa på hans morfar och hans fru, det ser jag också fram emot.

Min tatuering förresten har läkt riktigt fint och fort för den delen med :) Den kliande så otroligt mycket för några dagar sen men nu är alla sårskorpor borta och klådan har försvunnit.


Nej, nu ska jag inte sitta här och fortsätta skriva fler onödiga saker.. Haha!
Hjärtat kommer hem om 1 timme drygt :)

Inga kommentarer: