21 juli, 2009

Västervik!

Sitter här utanför husvagnen med mitt hjärta och hans bror Lucas :)
Har varit en lång dag men den är inte slut än.
När vi kom hit så hade någon mupp tagit våran plats och det blev krångel.. Så vi fick vänta på våran plats i typ tre timmar innan vi kunde ställa upp husvagnen och komma i ordning.
Efter det så lagade vi mat, grillad lax och kokade färsk potatis, mumma!
Vädret har varit sådär idag.. Molnigt, blås, sol om vart annat. Men imorgon är vi lovade sol hela dagen :) Vi håller tummarna!
Jag och mitt hjärta ska snart gå en sväng själva till några små öar här omkring, ta oss något att dricka och bara bry oss om varandra <3 Helt underbart att vara på semester med någon man älskar!

Nej nu ska jag fortsätta vara lite social här.
Skriver mer imorgon nu när jag har datorn med mig och bredbandet fungerar utmärkt!

PS.
Det här är ju min första husvagnssemester.. Får se hur det känns att sova i en husvagn.. ;)
DS.

Inga kommentarer: