09 juli, 2009

090709

Jag är helt slut idag. Har ingen som helst ork i kroppen.
Tror jag somnade vid klockan ett igår natt efter att jag hade legat och vridit på mig ett bra tag. Sedan har jag sovit till och från och vaknade till slut klockan sex imorse.
Så jag känner mig inte så utvilad idag.

Blir nog en tidig kväll för min del.

Fick nyss reda på att jag inte fick jobbet på Jula.. Suck. Jag som verkligen hade hoppats på att få det där jobbet. Men jag fick komma på en intervju i alla fall. Det är jag nöjd över.

Pratade nyss med mitt hjärta också, hur kan man sakna någon såhär mycket redan?

Nej, ska göra mig i ordning lite och bege mig ut i regnet till ungdomsmottagningen.

1 kommentar:

Evelina sa...

Hallå sandra !

vi pratade lite om att samla några från klassen och gå ut och äta eller partaja nån dag. Är det något som låter intressant ? ;)