13 juli, 2009

Glass i Finspång någon?

Haha, skrattar lite för mig själv när jag tänker på igår kväll.
Igår kväll bestämde nämligen Johannes, jag, Tobbe och Carro att vi skulle åka någonstans för att grilla lite. Men vädret ville inte att vi skulle göra det och bestämde att det skulle bli mulet och regn. Vi ändrade då våra planer och bestämde att vi skulle åka mot den blåa himeln och ta en glass. Sagt och gjort och det bar av mot Norrköping. När vi hade åkt ungefär 2 mil så sa alla åt mig att svänga in på någon väg som ledde till en stad som hette Reymyre. Efter att ha åkt några mil på en jävligt krokig väg så var vi framme. Det är nu jag tar tillbaka att Reymyre är en stad.. Snarare en byhåla ut i ingenstans. Det fanns en kiosk, en busshållsplats men det var nog allt. Vi åkte igenom den där hålan på 30 sekunder.. Tobbe gick in i kiosken för att fråga om det fanns någon bankomat i närheten, hon som jobbade där svarade att den närmsta bankomaten som fanns låg i Finspång, 3 mil där ifrån..
Så vi drog dit. Ingen av oss hade varit där förut, en utflykt har väl aldrig skatat?
Väl inne i Finspång så köpte vi glass och satt och pratade lite.
En kanon kväll :)
Hörde du det morfar, jag har faktiskt varit i Finspång? ;)

I lördags så var jag och grabbarna ute på Harrys :) VIP och allt ;) 23 år var åldersgränsen men vi tre kom in ändå, tack vare mitt hjärtas kontakter! Haha!

Nej, ut och se om man kan sola lite :)

Inga kommentarer: