11 juli, 2009

Sommar?

Ännu en regnig dag. Hade hoppats på att solen skulle skina och att det skulle vara en klarblå himmel idag, min bruna färg börjar ju försvinna :( Men vädret hade andra planer idag helt enkelt.

Sitter hos mitt hjärta i Katrineholm ännu en gång. Det är som mitt andra hem nu, haha! Men jag trivs som fisken i vattnet i den här stan.
Just nu är Johannes ute i garaget med sin pappa och håller på att städa undan lite. Jag orkar inte hjälpa till.. Garage städning är inte riktigt min grej, haha! Så jag satte mig här en stund för att fördriva tiden. Ikväll kanske det blir Norrköping om vädret tillåter :) Vilket jag hoppas eftersom jag är så rastlös av mig så vill jag ha något att göra.
Så det är bara att hålla tummarna!

Jag har inte så mycket mer att berätta för tillfället.. I natt sov jag hur bra som helst, vaknade kanske två gånger men det är väldigt lite för att vara jag.
Nej, om jag fortsätter skriva nu så kommer det bara bli en massa skit snack.. haha!

Ska nog gå ut och pussa på min älskling en stund :)

Inga kommentarer: