19 juli, 2009

Usch..

Klockan är sju på morgonen och jag är redan klarvaken - på en söndag?!
Har sovit i kanske tre timmar i natt.. Jag är så jävla bortskämd med att ha Johannes sova bredvid mig att det är nästan omöjligt för mig att sova utan honom.
Vaknade vid halv fem och funderade på att gå ut och gå eftersom det är så varmt inne, men då hade jag nog väckt hela huset och det hade nog inte varit så populärt..
Mitt hjärta ringde mig vid tjugo över sex. Han bad om ursäkt för han trodde jag sov men jag hade ju varit vaken i över en timme då. Han sa att han saknade mig och att han hade legat i sängen i fyra timmar utan att få en blund. Vi pratade i tio minuter innan han slocknade. Han säger att min röst får honom att slappna av eller så är jag bara tråkig att prata med.. Haha! Jag sa i alla fall god natt till honom och la på.
Synd bara att jag nu är jätte pigg och alla försök till att somna om har inte funkat..
Jag kan inte gå upp nu heller och göra frukost och tvätta mina sista kläder då hela min familj sover.. Suck.

Idag ska jag åka runt till att ICA butiker här i stan och kolla efter mobilt bredband till datorn så jag kan ta med den på semestern. ICA har ju någon kampanj som gör att bredbandet är som ett kontantkort till mobilen. Man fyller på för några dagar, några veckor, eller en hel månad. Tycker det är väldigt bra då jag inte skulle ha råd med en sådan fast kostnad.
Efter det ska jag nog träffa Yasmine ett tag. Bara umgås och prata lite.
Och tvätta ska jag göra..
Senare på eftermiddagen så ska pappa skjutsa mig till Johannes. Jag längtar.. Nästa vecka åker vi på semester, det ska bli så härligt! :)


Igår kväll var jag på middag hos Emma eftersom hon fyller på måndag :)
Vi åt tacos och Erik hade bakat kladdkaka. Det var riktigt mysigt :)



Idag säger jag grattis till Maria som fyller 19 år! HURRA, HURRA!

Inga kommentarer: