04 juni, 2009

090604

Puuh..
Det är mycket att göra nu inför studenten på lördag. Det ska bland annat städas överallt och det är just det jag håller på med. Har nyss plockat klart i mitt rum och tänkte ta mig en liten rast.
Sen ska jag nog ta tag i köket..

Jag och Yasmine var i skolan imorse och städade ur våra skåp, lämnade in alla böcker och lämnade tillbaks våra nycklar. Nu börjar det gå in i huvudet på mig att jag verkligen går ut skolan på lördag. Jag är förväntansfull samtidigt som det kommer bli riktigt jobbigt att säga hejdå till alla.. :´(
Efter det drog jag hem och här sitter jag nu.

Finns inte så mycket mer att berätta..
Igår blev klassen klar med allt till flaket i alla fall. Nu ska vi bara sätta upp allt.
Rickard, som ska köra oss, kommer köra upp lastbilen till mig imorgon någon gång. Sen får vi smycka ut det :)
Imorgon bitti kommer Jennifer med högtalarna som ska stå i mitt garage över natten.
Efter det så ska jag och Yasmine åka till Caroline och fixa naglar och lösögonfransar! :)
Oj vad fin jag kommer bli! :)

Färgade mitt hår igår föresten.. Blev lite mörkare än vad jag hade trott men det passar ganska bra med mitt löshår i alla fall..
Kommer säkert bli mer nöjd när jag får göra mig i ordning och allt :)


Nej, städa var det!

Inga kommentarer: