05 juni, 2009

090605

Oj oj.. Mycket och göra hemma nu.
Vi har dukat upp långbord inne eftersom det skulle dåligt väder imorgon. Visar det sig att vädret blir bättre imorgon så flyttar vi såklart ut allt :)
Sen har vi blåst upp ballonger och börjat pynta. Pappa har satt upp björkris vid huset och det ser riktigt mysigt ut.
Rickard ska ringa mig vid klockan fyra för att berätta vilken tid han kommer köra hit lastbilen. Senare på kvällen så kommer min klass då vi ska smycka ut flaket.

Imorse kom Jennifer med högtalarna, de står i garaget väl förberedda inför imorgon :)
Efter det så åkte jag och Yasmine till Caroline för att fixa oss. Naglar, fransar, färga ögonbryn, ja, hela kittet! :) Känner mig så fin!

Imorgon är det fullt upp!
Halv sju är det frukost med klassen sen vid halv tio ska vi vara i skolan.
Jag är redan sjukt nervös.. Men det kommer bli hur kul som helst :)

Idag är det även min och mitt hjärtas halvårsdag! Det känns helt underbart <3


Nej, nu ska jag gå och göra något vettigt!

Inga kommentarer: