30 juni, 2009

090630

Då var den här månaden över. Imorgon är det redan juli.. Tiden har gått fort på sista tiden.
Sitter i min egna säng, har inte sovit i den sen i fredags. Kommer bli svårt att somna idag har jag på känn.. Men jag får försöka. Imorgon ska jag ju på anställningsintervju klockan ett och då vill jag vara pigg och glad.

I juli månad ska jag bort en del.
Först blir det Västervik med Johannes och hans familj vecka 30 och veckan efter det så drar jag och Johannes till Norge för att hälsa på hans morfar :) Jag ser fram emot att resa lite, det var ett tag sen..

Min tatuering kliar något grymt mycket.. AAHH! Helst av allt skulle jag vara vilja riva allt jag kan men nej, jag vill absolut inte förstöra den. Det är bara ett bra tecken att den kliar :)

Sängen är väldigt lockande just nu..
Har inget mer att säga ikväll faktiskt. Jag återkommer imorgon kväll, hur det gick på intervjuen och allt! :)

God natt!

Inga kommentarer: