25 juni, 2009

090625

Det känns så lyxigt att kunna sitta med datorn i sängen och blogga! Haha! Att en sådan liten sak kan få en att bli så glad :)

Nu på kvällen så åkte jag iväg för att träffa Yasmine en snabbis och sedan begav jag mig till Therese där vi bara satt och pratade om allt möjligt :) Riktigt trevligt var det då vi inte har setts på ett bra tag! Hade hoppats på att hinna träffa Emma också som skulle komma till Therese men jag var tvungen att åka hem :( Vi får ses någon annan dag!

Tänkte först inte kolla min mail idag eftersom jag aldrig brukar få något intressant.. Bara en massa reklam. Men ikväll var det tur att jag kollade upp det då Jula hade skickat mail till mig och skrev att de ville träffa mig för en intervju! Lyckliga jag!

Just nu så sitter jag bara och njuter över allt som har hänt idag, jag väntar även på att min kära pojkvän ska ringa.. Hm.. Funderar på att ta tag i saken och ringa honom. Ska ju upp rätt skapligt imorgon och åka ner på stan.
Jag ringer honom!

God natt!

Inga kommentarer: