15 juni, 2009

090615

Oj oj..
Det har hänt en hel del sen jag skrev i bloggen sist.
Jag tog studenten den 6/6-09! Den dagen var en av de bästa dagarna i mitt liv, helt underbart att äntligen slippa skolan. Så nu är jag på jakt efter jobb. Är ganska dåligt med jobb för tillfället, överallt. Men det är bara att kämpa :) Fick ett mail från Jula idag och jag hade gått vidare till andra omgången i deras letande eller hur jag ska förklara. Håll tummarna!

Även mitt hjärta och hans bror har hunnit ta studenten. I lördags för att vara exakt!
Sen på kvällen så drog vi till Johannes brors kompis, Jeff och drack lite och pratade :) Det var jättetrevligt. Firade min student med på samma gång då jag inte gick ut på krogen när jag tog studenten.

Vaknade vid klockan 6 idag av att Johannes alarm gick igång.. Älsklingen börjar ju sin provanställning idag, jag är så stolt över honom!
Så jag har vart lite av en hemmafru här idag nästan. Åkte och tankade älsklingens bil och lämnade tillbaka filmerna som vi hyrde igår.
Det är livsfarligt att släppa ut mig i Katrineholm helt själv.. Jag hittar ju inte överallt! Ett tag trodde jag faktiskt att jag hade kört vilse.. Haha!
Ska packa min väska senare också.. Jag förstår inte hur jag kan stöka till så mycket. =/ Nästan inga av mina kläder ligger kvar i väskan. Det blir lätt så när jag inte hittar det jag ska ha..


Nej, nu ska jag hitta på något att göra innan älsklingen kommer hem på lunch! <3

Inga kommentarer: