15 juni, 2009

090615

Då var man hemma i Äckeltuna igen efter fem dagar i Katrineholm.
Jag trivs som fisken i vattnet i den där stan, riktigt mysig är den.
Sitter och väntar på att mitt hjärta ska ringa.. Jag är alltid lika orolig när han åker hem härifrån.
Johannes skjutsade hem mig så jag slapp åka det där tråkiga tåget. Han är så otroligt gullig :)

Jag känner mig så rastlös..
Har ju vart arbetslös i över en vecka nu, suck. Finns inte mycket jag kan göra.
Blev ju lovad sommarjobb på Stadium men det försvann lika fort som jag fick det. Jag är en så kallad reserv under hela sommaren, som att jag har någon slags jour? Blä! Tänk om nu någon skulle vara sjuk och Stadium behövde ha någon som kunde hoppa in och jobba - så kanske jag inte ens skulle vara i stan. Jag har faktiskt ingen lust att sitta och passa på ett samtal hela sommaren.
Får se om jag får jobba överhuvudtaget i sommar.
Kom i alla fall vidare med mitt CV på Jula som ska öppna i stan :) Hoppas, hoppas att jag får jobb där. Så mycket som skulle lösa sig då.

Jag har bestämt mig för att inte operera mig nästa tisdag. Ska ringa till sjukhuset imorgon. Jag har inte haft problem med halsen på ett tag (peppar, peppar, ta i trä) och jag är livrädd inför operationen då jag aldrig någonsin har opererat mig.
Jag ska fråga om det finns möjlighet att göra det senare. Då kan jag förbereda mig psykiskt..
Så det blir till att tatuera mig den 25e istället! :) Vad jag har längtat och väntat.. I FYRA MÅNADER för att vara exakt.


Funderar föresten starkt på att byta namn på min blogg.
Det finns människor som inte verkar kunna hitta på något eget.

Lite tråkigt.


Nej, en kopp varm chocklad på det här kanske?

Inga kommentarer: