19 juni, 2009

090619

Glad midsommar får jag väl börja med att säga! :)

Dagen började med att jag vaknade upp bredvid mitt hjärta, finns inget bättre sätt att börja dagen på. Sedan så var det frukost ute i morgon solen, den visade sig minsann mellan molnen ibland. Efter frukosten så var det fika och glass som gällde då Johannes mammas sambos dotter (nu blev det mycket..) fyllde år!
Efter det så blev det till att slappa en stund och sen gjorde sig alla i ordning, och ytterligare en stund senare så bar det av till Julita där det var lite midsommarfirande :)
Väl hemma igen så blev det sill och potatis nere vid bryggan i solen och Caroline och Stefan (Johannes mamma och hennes sambo) förlovade sig! Vi hade tur med vädret för bara en halvtimme efter vi hade ätit klart så försvann solen och det blåste upp till åska och regn..

Så just nu sitter jag här och dricker lite cider. Mitt hjärta och hans bror Hampus leker med Hampus dator, så därför passar jag på att blogga lite :)
Tror det blir till att basta senare, det är så mysigt.

Gud vad jag är kär.. Helt sjukt otrolig känsla i hela kroppen som jag aldrig någonsin har känt med någon annan förut.

Nu har jag inget mer att säga för idag. En sak är säker, vädret kan aldrig förstöra en midsommar som denna, åska och regn är ju nästan sådant som hör till.

1 kommentar:

Evelina sa...

Jag läser din också såklart =)