16 juni, 2009

090616

Jag har nyss tryckt i mig nästan en halv liter glass.. Ska det alltid vara såhär en gång i månaden fram till man fyller 50 eller något? Fy..
I alla fall, just nu sitter jag och jäser. Haha!

Det har vart en väldigt lugn tisdag för min del.
Vaknade vid nio och kollade på mobilen, älsklingen hade skickat ett god morgon sms till mig och berättat att det var sol ute och jätte fint väder. Då kunde jag inte ligga kvar i sängen längre.
Det första jag gjorde när jag kom upp var att ringa till sjukhuset och avboka min operationstid. Har haft ont i magen och mardrömmar om det där sen jag fick remissen.. Kändes så bra när jag hade avbokat den tiden. Men sjuksystern som jag pratade med sa att jag var välkommen tillbaka om jag skulle ångra mig, snällt va?
Så det blir till att tatuera mig den 25e! :) Woho! Har dock inte bestämt mig riktigt än vad jag ska skriva..

Har hittat datorn som jag vill ha i alla fall. Den kostade runt 7 000:- och var riktigt fin. Har ju velat ha en bärbar dator ett bra tag nu. Det är värt det! Ska väl köpa den någon gång nästa vecka om jag får som jag vill ;P

Sen har jag även fått hem mitt nya sim-kort till mobilen då mitt gamla sim-kort inte funkade i min nya telefon. Så idag har jag suttit och skrivit ner hela min telefonbok på papper.. För inga av mina kontakter kommer finnas kvar då jag har en helt ny mobil och ett helt nytt sim-kort.
Skrivkramp? - Ja..


Aaahhh.. Förstår inte vad det är med mig. Känns som jag är i övergångsåldern eller något. Jag har humörsvängningar och svettas ibland som en liten gris.
Gud vad fräsch jag låter!

Nu ska jag nog krypa ner under mitt underbart mysiga täcke.
Har jag sagt att jag hatar att sova utan Johannes? Fan, jag har blivit så van att sova med honom att när jag inte har honom bredvid mig när natten kommer så känns det så tomt..
Sandra 19 år.. Buhuhu ;)

1 kommentar:

Camilla sa...

Har du nytt nummer då också eller? :)<3