25 juni, 2009

090625

Sitter här och skriver på min helt nya bärbara datorn! Mamma och jag var och köpte varsin imorse.
Den var inte så billig men ändå rea på den.. Men jag är helt nöjd, har ju velat ha en bärbar dator ett bra tag nu :)

Idag har jag även tatuerat mig! Efter fyra månaders väntetid..
Trodde inte att det skulle göra så ont som det gjorde och jag trodde aldrig att jag skulle orka sitta kvar i den där stolen.. Men som de flesta vet så har jag en ganska låg smärttröskel. Jag tycker det mesta gör ont.
Men nu i efterhand så är jag hur nöjd som helst! :) Tatueringen blev verkligen så som jag ville ha den. Längtar tills den har läkt :)

Imorgon är det fredag ännu en gång.
Ska ner på stan med mamma tidigt på morgonen och köpa present till mitt hjärta som fyller år på måndag. Ska även försöka träffa Yasmine imorgon, har ju inte träffat henne på tre veckor!
Sen så kanske mitt hjärta kommer imorgon kväll, jag hoppas på det. Hatar ju att sova själv nu för tiden.. Haha!

Ikväll ska jag till Therese och träffa tjejerna :) Det var ett bra tag sen jag såg allihopa.
Jag har försökt publicera det här inlägget ungefär fem gånger nu men det har verkligen inte fungerat.

Nej, måste kila nu!

1 kommentar:

Jenny sa...

åå men va spännande:D vart har du tatuerat dej och vad?