21 juni, 2009

090621

Jaha, nu går den här helgen mot sitt slut.
Men jag har väl inget att deppa över egentligen, jag menar, jag är ju arbetslös.. Eller nej, faktiskt så är jag arbetssökande! Haha, ett litet finare ord.

Jag vill så gärna ha ett jobb.. Något att göra på dagarna och jag skulle behöva lite pengar. Den här månanden får jag studiebidrag, det allra sista. Vilket betyder att den här sommaren så kommer jag få röra mig med mina sparade slantar sen förra årets sommarjobb. Jag är lite irriterad på mitt sommarjobb, för jag har ett jobb i sommar, men jag är reserv förstår ni. Så om de behöver någon som kan hoppa in att jobba någon dag så är det mig dom ringer, eller jag har rättare sagt tur om jag skulle få hoppa in, det är sju till som är reserver på det jobbet.. Fan!
Jag hoppas just nu på att få jobb på Jula, som en start. Sen tänker jag såklart fortsätta söka andra jobb.
Min morbror ska lämna mitt CV till H&M, de ska ju öppna någon ny butik i Katrineholm och jag vill så gärna ha det. Då kan ju verkligen jag och Johannes planera att flytta ihop.
Men men, jag får ta en dag i taget och hoppas på det bästa.

På torsdag nästa vecka ska jag äntligen tatuera mig, efter fyra månaders väntetid! Det ser jag verkligen fram emot :)
Sen fyller ju mitt hjärta hela 20 år den 29e, då blir det fest! Vet bara inte vad jag ska köpa åt honom.. Jag har alltid tyckt att det är svårt att köpa något åt killar och jag vill ju ge Johannes något som är lite personligt. En ny dumpventil till bilen kanske? - Haha, nej nej.
Någon som har någon förslag?



Sätta mig i solen en stund nu kanske.Fet

Inga kommentarer: