04 mars, 2009

040309 - Hälsodag

Hälsodag, alltid samma ångest när vi har föreläsningar om rätt kost och motion..
Suck.
Samma ämnen och saker togs upp idag som för tre år sedan när vi hade hälsodag för första gången på gymnasiet. Så jag och Yasmine drog hem vid klockan tolv. Haha!
Jag tog 12.25 bussen hem och väl hemma så klippte lilla-syster mitt hår :) Hon tog inte mer än någon millimeter tror jag.. Haha! Jag lät henne inte göra det.
Men nu känns det mycket fräschare! Tack! :) <3

Annars har det inte hunnit hända så mycket.
Ska snart hoppa in i duschen, det är allt som jag har planerat för tillfället.
Får se vad som händer ikväll. Funderar faktiskt bara på att vara hemma.

Imorn bitti är det vårdcentralen som gäller..
Ska kolla mitt blodtryck och ta blodprov efter det som hände i måndags. Jag är redan nervös inför blodprovet, ni ska bara veta hur mycket jag hatar nålar.



Grattis morbror på födelsedagen! :)


Nej, duschen nästa!






Jag fastnar i tankar och försöker ta mig loss
Du har förändrats så mycket, jag vet knappt vem du är
Vart tog den personen vägen som alltid fanns där?

Du förlorade min tillit när du släppte min hand

Inga kommentarer: