03 mars, 2009

Vinter.

Och då kom snön tillbaka igen.
När det såg ljust ut, det vart plusgrader och snön smälte bort från vägarna i alla fall då kom snön tillbaka igen.
Man tycker ju att snön ska börja försvinna nu när det blir mars, men inte då.
Fan vad negativ jag låter.. Haha! Kanske för att helgen är över och det är en ny skolvecka.
Jag mår bra idag trots det som hände igår, känner mig fortfarande lite yr i huvudet men jag tänkte till imorse och åt lite mer till frukost.

Efter skolan idag så ska jag träffa Therese :) Vi ska gå på stan och sen ska vi gå och kolla på en föreställning som ES3B har satt upp. Det ska bli kul!

Overallerna har kommit också! :D En skit snygg adidas ovarall, den ser jätte mysig ut! Ska ta med mig pengar imorn så jag får ta hem den.




Förlåt älskling för att jag alltid måste överreagera som jag gör.. <3

Inga kommentarer: