19 mars, 2009

090319

Dagens planer är ändrade sen flera timmar tillbaka.
Skolan slutade vid klockan tio som vanligt, sen gick jag på stan med Cassie och Eve en liten stund, sen tänkte jag vara hemma och städa lite och sådant för att sen åka och träffa Emma. Det blev inte riktigt så som jag hade tänkt.. haha!
Emma och hennes teatergrupp har premiär imorgon för musikalen som de har satt upp. Spännande! :) Så de skulle repa till klockan nio. Då ligger jag nog mer eller mindre och sover.. Är helt slut i kroppen.

Så ja, just nu sitter jag här som vanligt.
Får se vad som händer idag. Ska i alla fall plocka undan lite kläder i mitt rum. Ser ut som att jag bor i en stökig klädaffär när man kommer in här. Well, well.. Så det är prio ett.
Sen skulle min granne höra av sig senare, får se om vi hittar på något. Ut och glida med någon av bilarna kanske. Den jäveln har ju egen bil nu! ;O Haha!



Helg imorgon - äntligen!

Inga kommentarer: