18 mars, 2009

090318 - Vår!

Solen skiner och det är klarblå himmel, kan det bli bättre? :)
Blev på bra humör genast när jag vaknade, solen trängde sig igenom persienerna (stavning?) och jag kunde nästan känna hur värmen smög sig in. Helt underbart med lite vårkänslor.

Pratade med Emma imorse också! :) Alltid lika kul att snacka lite skit med henne. Man blir på bra humör helt enkelt.
Pappa lät mig ta bilen imorse, han behövde den inte idag och han var trött så han ville helst sova vidare, slippa skjutsa mig och hämta mig sen.. Haha!
Syster min är hemma och är sjuk. Feber hade hon igår.. =/ Inte kul. Jag känner mig inte heller på topp, ont i ena halsmandeln.. Tror det är en förkylning som lurar. Då brukar jag få bara ont i ena halsmandeln. Haha! Okej, jag kanske är lite konstig ändå.
Så nu blir det till att äta mycket vitaminer och sova ordentligt!

Och idag slutar vi tydligen innan lunch, om det nu är sant. Jag har inte hört någon lärare säga det men alla andra gör det. Såklart att jag tror på mina klasskompisar! ;)
Så det blir nog till att åka hem och sätta sig ute i solen med en kopp varm chocklad. Senare på eftermiddagen så bär det av till Stadium, ska jobba 16.30 - 20.10. Pengar! :)

Första lektionen börjar om fem minuter men det är bara jag som är här.. Hm.. Undrar om de andra i min klass ens kommer dyka upp idag med tanke på att vi har kort dag. Men det skulle jag väl tro.
Jag hoppas i alla fall på att Lina och Jonas kommer idag. Vi jobbar med ett projekt tillsammans.


Nu har jag inget mer att säga för tillfället.
Återkommer ikväll :)

Inga kommentarer: