16 mars, 2009

Hemma - äntligen.

Sitter här och pustar ut efter en lång måndag.
Kom hem för en halvtimme sen. Det blir så när man jobbar till klockan 20 sen ska man vara med och stänga också. Hmpf.. Men men, det blir ju några extra slantar på kontot nästa månad.
Tiden på Stadium gick idag upp och ner. När det var mycket kunder i butiken så gick tiden ganska så snabbt, men när antalet kunder avtog så gick även tiden saktare.
Mormor och morfar var inne med mat till mig idag, en kebab-tallrik blev det. Gissa om jag blev glad! :)

Annars har det inte hänt mycket idag.
Fick sms från Elgiganten idag om att min mobil var klar. Displayen la bara av en dag så jag lämnade in den.

Nej nu ska jag byta om till myskläder, sen ska jag bara vänta på att min älskling ska höra av sig. <3

Inga kommentarer: