25 mars, 2009

090325 - Grattis Pappa!

Vilken underbar morgon!
Riktigt vårväder, solen skiner från en klarblå himel. Man kan inte bli annat än glad :) Att det är några minus grader ute gör faktiskt ingenting.

Jag gick som vanligt upp alldeles för tidigt.. Fick sitta och vänta i en halvtimme innan jag skulle åka till skolan. Men det är alltid skönt att slippa stressa. Men tanken på att jag hade kunnat lega kvar i sängen en halvtimme till stör mig lite..

Våffeldagen idag också, hm.. Inte det godaste om jag får säga vad jag tycker. Men man kanske ändå ska äta någon våffla, bara för att. När det är fettisdagen så äter jag ju alltid en semla, bara för att. Så ja, våffla blir det nog.
Idag blir min pappa ett år äldre, grattis!
Skriver inte hur gamal han blir, jag tycker inte att han bli så gammal men när man passerat 40 så blir det tydligen lite känsligare att fylla år.
Så det får förbli en hemlighet.

Sitter i skolan och väntar på att Lina och Jonas ska komma så vi kan fortsätta jobba med vårat grupparbete. Hoppas bara att de kommer.

Inga kommentarer: