17 mars, 2009

090317

Ont i hela kroppen sen jobbet igår. Vet inte riktigt vad jag gjorde men jag lyfte ganska så mycket. Mest ont har jag i fötterna, behöver nog ett par bättre skor.
Men som sagt; det som inte dödar - det härdar.

Och här kommer april-vädret.. Det regnar ganska så mycket, ser nästan ut som att det är snö blandat regn. Men jag vet inte om jag ska klaga egentligen, bara ett tecken på att våren är påväg, eller?
Då var det tisdag. Känns som att den här dagen kommer gå lika sakta som gårdagen. Men får väl sysselsätta mig så mycket som det går. Då brukar man få tiden att gå.
Första lektionen idag är personlig försäljning. Yasmine är inte här vilket är synd eftersom vi måste jobba klart med arbetet som ska redovisas imorgon. Men jag får väl klara det själv :) Haha!

Jag måste försöka ringa min faster idag också. För att få tag på nummret till han som ska köra oss på studenten. Har fixat pengarna nu så tänkte att jag skulle ta och betala honom reda nu så att jag har en sak mindre att tänka på.


Nej, back to work!


102 <3

Inga kommentarer: