16 mars, 2009

Ny vecka - nya möjligheter!

Jaha, då var det måndag ännu en gång. Känns som att helgerna går alltför fort.. Tyvärr.

I fredags så var det praktik på Stadium 12-18 som gällde. Efter jag slutat så hämtade älsklingen mig och vi åkte hem till hans mamma - hundvakt stod på schemat! Eftersom Johannes mamma och hennes sambo var på kryssning så fick vi ta hand om deras två söta hundar.
Även fast det var helg och lördag så blev det ingen sovmorgon för min del då jag började jobba klockan 11.
Pengar är alltid bra att ha men det känns ändå så segt när det enda man vill är att ligga kvar i sängen med sin underbara pojkvän och bara mysa.
Well well, jobbade till klockan 16. Dagen gick förvånadsvärt fort och bra.
Söndag var det bara att gå upp igen men då började jag inte fören klockan 12 så då hann vi mysa lite när vi vaknade :)

Tycker lite synd om Johannes som måste sitta hemma och vänta på mig den tiden som jag jobbar.. Eftersom han inte bor i stan så känner han ju inga här som han kan hitta på något med.

Du är underbar. <3

Dages schema:
- Praktik, 12-17
- Jobba, 17-20

Åh, vilken underbar dag!

Känns som att hela veckan är fullproppad med saker att göra.. =/
Buhuu..


Nej, lunchdags!
Gröt kanske?

Inga kommentarer: