02 mars, 2009

Usch..

Morgonen började med att jag fick ett blodtrycksfall som sjuksköterskan på vårdcentralen sa när jag ringde.
Jag gick upp som vanligt, gick ner i köket och började skära itu en macka. Då råkade jag skära mig i handen och jag vänder mig om för att gå till tvättstugan. Jag hinner gå en meter innan det svartar totalt för mina ögon och det börjar tjuta i mina öron, och som att inte det var nog så domnade båda mina händer bort!
Usch, jag har aldrig vart så rädd tror jag.
Men jag ska till vårdcentralen på torsdag och kolla mitt blodtryck och ta ett blodprov. Får se om det visar något eller om det bara var en engångsförteelse.

Så min dag har vart väääldigt lugn om jag får säga så. Har bara suttit fram för tvn. Har haft ont i huvudet och vart yrslig sen det där hände imorse. Men imorn blir det skolan som vanligt igen.
Sen ska jag och Therese på teater på kvällen. Ewe, Emma och deras klass ska spela sin sista föreställning tillsammans. Kan vara kul att se. :)


Just nu sitter jag bara och väntar på att min Johannes ska ringa, inte för att jag har så mycket att berätta för honom då min dag har vart den tråkigaste på länge, men alltid kul och lyssna på vad han har haft för sig under dagen. :)

Tror jag ska gå och borsta tänderna nu och lägga mig i sängen. Bara slappa, kanske kommer somna så bäst jag sätter mobilen på ljud.



God natt allihop!

Inga kommentarer: