11 mars, 2009

090311 - Kväll.

Sitter här mätt och belåten. Har precis kollat på mitt favorit tv-program - Unga mödrar. Haha! Inte många som har det som favorit kanske. Om någon har det så skriv gärna en rad :)

Dagen har gått förvånadsvärt fort och bra också.
Jag och Yasmine har äntligen kommit igång med projektarbetet på riktigt nu. Vi håller oss till tidsplanen i alla fall :) Det ska ju vara klart i maj. Maj låter väldigt avlägset men det går fortare än vad man tror.
Efter skolan så träffade jag Emma en stund och vi tog en fika. Satt och pratade om allt mellan himmel och jord :)
Sen har jag inte hunnit med så mycket idag. Ska väl ta och ringa min pojkvän snart. Hm, funderar på att plocka undan i mitt rum samtidigt.. Blir lite sällskap i alla fall :)

Imorgon så slutar jag klockan 10.10. Men jag har utvecklingssamtal med min mentor 10.30. Så det blir till att stanna kvar lite extra i skolan.
Sen tänkte jag träna imorgon också, vid klockan 12 såg jag att det var ett pass. Ska försöka hinna sola innan det :)
På eftermiddagen visar det sig vad som händer. Funderar på att åka till mr J men vet inte om jag får låna bilen.. Vågar inte fråga heller eftersom jag har lånat den ganska mycket på sistone. Hm.. Annars kan jag ju alltid ta tåget :)

Som jag brukar säga, allt löser sig!

Jag fick mig ett riktigt gott skratt när jag körde in på våran väg här hemma i alla fall. För vem hade kört ner i diket om inte min granne! Haha! Inte min favorit granne heller så det hela blev extra roligt ;P
Samtidigt som jag tänkte: "Tur att det inte var jag.."


Nej, nu ska jag inte sitta här längre och skriva ner en massa onödiga saker. För nu har all fantasi försvunnit.
Ska ringa mitt hjärta nu :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, unga mödrar sanda, skaffa ett liv! och ja du får ta tåget!!!!!