14 oktober, 2008

Det rullar verkligen fram! :)

Det har vart en lång dag idag, först skolan till klockan halv tre, sen iväg till Stadium direkt för att jobba från klockan 15 - 19.
Men jag klagar inte :) Extra jobb innebär mer fickpengar, sen så vet jag ju att de tycker att jag gör någon nytta när de låter mig jobba.
Ska jobba hela nästa helg också, klockan 10.00-16.00 på lördag och 12.00-17.05, najs! :)

Imorn blir det att åka hem efter skolan, har jobbat nu måndag och tisdag, känner att jag skulle behöva åka hem och bara känna att jag lever.

Ja, vad mer? Det händer inte så mycket mer just nu. Jag går i skolan och jobbar. Låter inte så värst kul..
Jag och Emma funderar på att gå ut på lördag, fast nyktra. Bara ha kul liksom! :)


Nu ska jag gå ner och säga god natt till mamma, blir tidigt i säng idag känner jag. Ska försöka i alla fall.. ;)

Inga kommentarer: