02 oktober, 2008

PAAAAAANIIIK!

AAAHhhhh.. Okej, kan väl inte säga att jag direkt har panik. Men känns som att det är så jävla mycket att göra just nu bara.
Som på den här lektionen vi har nu, koferenes och reception, så ska vi gå och göra studiebesök på ett hotell som annordnar konferenser. Och jag ringde ner till den hotell vi ska besöka men det var upptaget 24/7, sen så gick jag ner för att prata med dom istället, då var det ingen som kunde svara på om Jonas (som jag jobbar med) och jag skulle kunna komma på ett studiebesök och fråga några frågor.
Då skrev Jonas ett mail till dom igår och idag fick vi svaret att vi kunde komma på onsdag nästan veckan mellan klockan 09.00-13.00, skit bra, NOT! Eftersom vi ska redovisa på just ONSDAG KLOCKAN 09.00!! AHHH! Nu fick jag smått panik igen.. Suck.. Aja, på något sätt löser det sig.

Idag ska jag träffa Sebbe en stund efter skolan, bara vara, ta det lugnt, prata om livet. :) Det ska bli kul.

I helgen blir det krogen på lördag med Emma o Louise, ska få fribiljetter av Sebbe B - så snällt! :)
Sen på söndag blir det nog en riktig slappardag, så härligt!

Nej nu ska jag kolla vidare på andras bloggar. Känner inte att jag har så mycket mer att skriva idag, inte någon dag för den delen. Händer inte så mycket just nu.
Kommer ha mer och skriva om i vår när det drar ihop sig till balen (1/5-09) och studenten (6/6-09) LÄÄNGTAR!

Inga kommentarer: