14 oktober, 2008

Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Jag rullar inte bokstavligen fram, men just nu så känns det som att livet bara går uppåt.
Det går bra i skolan, det är toppen hemma, jag får jobba extra mer och mer med mera..
Det kan inte bli mycket bättre :)

Jag fick jobba igår från klockan 16-20, jippi! :)
Sen ska jag jobba idag efter skolan till klockan 19 :) Efter det ska jag träffa mamma och köpa smink (vart inte av igår eftersom jag jobbade), sen ska jag träffa Sebbe och han ska följa med hem. :)


Yasmine läste nyss på ekuriren.se att kungen och drottningen kommer komma hit den 6/6-09, den dagen då vi tar studenten! Haha! Vem vet, kungen kanske får se oss åka genom stan och skrika som galningar.
Men jag förstår inte varför kunden kommer hit för att fira Eskilstunas 350 års jubileum.. Haha!

Inga kommentarer: