13 oktober, 2008

Ny vecka!

Jaha, så var det måndag ännu en gång.
Sitter här i skolan och väntar på att engelskan ska börja. Sen är det praktik från klockan 12-18 som gäller.
Efter praktiken ska mamma och jag gå på Tuna, hon ska hjälpa mig att köpa smink. Haha! "Hej jag heter sandra och kan inte göra nått själv" ;)


Ahh.. Bara två veckor kvar till lovet, då kommer Jim och hälsar på mig. :) Ska bli riktigt roligt, har inte setts på ett bra tag nu. Sen hoppas jag på att få jobba någon dag på lovet i alla fall.

Jag hatar verkligen att åka buss på morgonen, jag är inte direkt morgon pigg så på bussen vill jag helst sitta och lyssna på musik i min egna värld. Imorse gick inte riktigt det när jag fick en pratglad tant bredvid mig. Ville inte vara oartig och skita i att svara utan det var bara att stänga av musiken och lyssna på henne. Inte för att jag kanske svarade så mycket, men jag var ändå trevligt (?).

Inga kommentarer: