22 oktober, 2008

Onsdag - veckan vänder!

Sitter här på lunchrasten och smälter maten, vart pizza idag, det var inte helt fel kan jag lova. :)
Var till doktorn med mitt knä imorse, jag ska få remiss upp till sjukhuset så jag får göra en mangnetröntgen (stavning?), sen så skulle jag få komma på sjukgymnastik.
Om inte mangnetröntgen visar något så pratade läkaren om att göra en titthålsoperation.. Blä :( Så jag hoppas att det inte kommer behövas.

Sen har det inte hänt så mycket mer idag, jag, Yasmine och Malin ska ner till Eskilstuna Taxi vid halv tre. Inför vårat projektarbete.
Hoppas inte det tar så lång tid.

Ska försöka hinna med 16.25 bussen hem, så är jag hemma till fem. Tycker det är sent ändå.. Haha!

I helgen blir det inte lugnt i alla fall..
Ska vara på Stadium hela helgen, på fredag har jag praktik, och på lördag och söndag ska jag jobba. Men jag klagar inte, alltid bra med lite extra pengar. :)

Får lön snart med, JIPPI!

Inga kommentarer: