21 oktober, 2008

Nej du kan inte ha en större, nej, FATTA!

Kom fram en tjej till mig på jobbet idag och frågade om hon skulle behöva en större storlek på en jacka som hon provade. Nej svarade jag och förklarade för henne att den skulle se alldeles för stor ut då och att den såg bra ut på henne redan i den storleken hon hade.
Men hon fortsatte tjata på om att hon kanske skulle ha en större storlek..
AAHH.. Jag höll på att få panik ett tag. Men efter ett tag så fick jag henne att inse att en större storlek behövde hon inte..


Annars var det ganska lungt på jobbet idag, jag och Cajsa var allmänt trötta och vi drog oss verkligen för att hänga ut alla de där kläderna som hängde på hästen.. Men tillslut fick vi ut allt i butiken. :) Tillslut..

Har vart en lyckad dag idag i alla fall.
Imorn väntar ett läkarbesök klockan 09.30, sen bär det av till skolan.
Ska träffa Eskilstuna Taxi imorn och ha ett möte, det ingår i vårat projektarbet.


Well, well..

Som alla andra säger:

PUSS PÅ DAGEN!

Inga kommentarer: