11 oktober, 2008

Falska människa?

Jag har slutat att tro på det du säger. Helt.. Trodde att du sa sanningen till mig när du sa att du saknade mig och bla bla bla.. Visst, BULLSHIT!
Ger mig skuldkänslor för saker sen är du fan inte bättre själv.
Nu vet jag i alla fall till hundra hur jag vill ha det.
Lämna mig ifred!

Igår hade jag praktik, fast Anders frågade jag om jag vill jobba klockan fyra till sju, klart jag tacka ja, så fick lön från klockan fyra igår. Inte illa. :)
Sen drog jag hem i mörkret, det börjar ju mörkna redan vid klockan fem nästan! :O Usch.. Tycker inte om hösten och vintern.
Lite senare drog jag till Sebbe, vi kolla på världens sjukaste film och bara var. :) Vi höll båda två att somna ett antal gånger, men men, är det fredag kväll så är det. :) Haha!

Idag kommer grannarna över på middag, sen blir det väl fotbolls tittande.. Sverige - Portugal. Inte riktigt min grej men äsch, lite social kan man väl vara i alla fall. :)


Nu ska jag plocka undan lite här på mitt rum, så det ser lite bättre ut tills vi får främmande. Men damma och damsuga orkar jag verkligen inte.. Haha!

Inga kommentarer: