18 oktober, 2008

Mys lördag! :)

Idag har det vart en väldigt lugn lördag, vilket jag inte har något emot alls eftersom jag är så trött..
Dagen började med att jag vaknade runt klockan 11, sen gick jag upp, åt frukost, ringde min bästa vän Emma, plockade undan lite på mitt rum, duschade, gjorde mig i ordning, sen så var jag med Emma nu ikväll, vi gick ut och gick en sväng, sen hem och åt, sen satt vi framför datan och tvn och bara pratade resten av kvällen, tack gumman för en rolig dag! :)<3
Jobbet hade ringt mig idag halv nio på morgonen och frågat om jag kunde jobba, hörde inte att de ringde, får väl börja ha mobilen på ljud, men kul det på en helg. Men men, jobb = pengar!

Igår hade jag praktik sen gick jag på Tuna Park med mamma och min syster. Egentligen var det hon som skulle köpa en present till sin kompis men det slutade med att jag handlade också. Nytt smink och en mysig tröja på rean, inte helt fel. :)
Senare på kvällen så åkte jag till Sebbe, och senare drog vi och träffade hans kompisar, det var riktigt kul, även fast jag frös och var trött.. haha!
Slutade med att vi åkte hem till honom igen och bara var, riktigt mysigt!

Imorn är det redan söndag.. Usch, helgerna går för fort..
Och hela nästa helg ska jag jobba på Stadium, har praktik på fredagen sen jobbar jag lördag och söndag. Men jag klagar inte, riktigt bra betalt. :)

Och på måndagen på lovet så kommer Jim! :)


Livet kunde inte bli bättre just nu. :)

Inga kommentarer: